onsdag 10 mars 2010

Tisdag 9/3

Innan vi tar tisdagens vovvar så måste jag ju berätta lite om i helgen..

Det var ju Weight pull-tävling ute i Åby Tennishall i lördags. Det var mycket, mycket trevligt! Mycket folk å en massa fina hundar, ni som var där vet vad jag menar å ni som inte var där: ni missade nt, jag lovar! :)

Jag å min vän Sandra packade ihop trimmet å åkte ut för att sälja lite saker på plats å träffa lite hundfolk.

Det såldes en massa täcken, vilket är ju lite ovanligt bär man åker iväg så där, men det kanske berodde på det kalla vädret?

Det var i alla fall himla kul å vi funderar på att kanske åka iväg på lite fler utställningar framöver med trimmet....

Tisdag då? Jo, den här veckan har jag verkligen haft fullt upp!! Så mycket att göra från morgon till kväll att jag inte har hunnit ta kort på alla kunder, men en del kom med i alla fall.. Å här är några av tisdagens vovvar:

Rollex, en Softis. Å en ovanligt lugn å behaglig sådan oxå. ;)



En före å en efter tass...

Sen lilla Kelly, en Powder Puff/Pudel. Så himla liten. Fast hon är faktiskt tre år. Hon ser däremot ut som ett litet råddjurskid, eller hur? :)

Kram kram

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera