måndag 5 september 2011

Måndag Nkpg

Ibland när man beställer saker så kan det gå nån vecka innan sakerna dyker upp, men ibland har man tur å det går liite fortare.. I onsdags så gav ju min gamla fön upp på trimmet så jag beställde en ny på kvällen. I fredags förmiddag ringde det på dörren å den nya var här!
Så nu har jag en ny, fin fön som fungerar klockrent!!

Läcker va?

Så nu kunde jag börja denna vecka med ett leende på läpparna. =)
 Jag kommer jobba den här veckan å halva nästa, sen går jag hem på mammaledighet tänkte jag. Jag kommer vara hemma Oktober, men är tillbaka igen 1:e November. Mer om det senare....

I alla fall, först ut på plan var Doris, dvärg schnauzer som klipps ganska kort:



Sen hade vi lilla Ärna, jack russell som trimmas dvs pälsen rycks..


Wille, en himla trevlig Lhasa:


Hur söt är inte han??

Dagen avslutades med en ny kund, lilla Vera, Bichon H. Fick peta på henne lite, då hon somnade på trimbordet... =)


Kram kram!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar