måndag 20 juli 2009

Torsdag 16/7

Då jag har haft lite mycket att göra tog det några dagar innan jag fick upp lite bilder från i torsdags. Det blir så mycket på en gång när man går på semester.. :)

Men här är torsdagens inlägg i alla fall....

Vi hade lite nya kunder i torsdags, bla Bessy. En gammal tollar-dam på hela 14 år. Hon kom in för ett bad och urtunning av pälsen, så det fick hon och lämnade salongen med en svag doft av melon...
Tyvärr blev efterbilden suddig men ett före kan vi bjuda på i alla fall..



Sen kom Zannas yrväder Tyra på besök igen. Ni kanske kommer ihåg henne, hon var inne för ett par veckor sedan och klippte klorna bla.... Sen var det inte en lugn sekund på trimmet... :)


Ja, förutom när någon tröck på stopp-knappen och hon totalslocknade på golvet... Det tar på krafterna att vara liten tror jag.

Sen kom Kelly för en nerrakning. Kelly är en liten PowderPuff.
Det skulle bara lämnas nån centimeter kvar och så blev det..



Kan ju säga att hon charmade alla som var på trimmet. :)


Molle och Sandra kom förbi en sväng idag oxå. Tack för sällskapet. Ja, du med Lotta. Haha


Framåt eftermiddagen kom även mina monster hem och det var full rulle när tre franska bulldoggar och en Molle lekte runt där inne. Så pass att vi till slut fick släppa in mina i köket, Tyra i bur och Molle blev kopplad om jag skulle få nån chans att bli klar för dagen.

Här ser ni hur svårt det är att få alla dessa fyra att sitta still samtidigt. Helt omöjligt!!!


Men nu går vi på semester. Vi ska till London bla och hälsa på en PetShop med hundfrisör. Ska bli mycket spännande att se hur de jobbar "over there".

Ses igen om två veckor!!! (Alltså den 3:e Augusti är vi på plats igen)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar