tisdag 13 oktober 2009

Måndag 12/10

I helgen var det en mässa i Upplands Väsby där grossister för husdjursaffärer visade upp lite smått å gott, nytt å gammalt. Så jag å Elin hoppade i i bilen och styrde givetvis kosan dit.

Vi kände oss som två 7-åringar i en godidsbutik!! Det fanns hur mycket som helst!






Ett slott till katten kanske?


Och jag kan knappt vänta till slutet av månaden då vi kommer beställa hem alla saker till jul. Jag lovar att det kommer finnas hur fina saker som helst som passar bra som julklapp till just din hund.



En julhalsduk (99kr) och kakor /från 15kr) är några av sakerna som kommer finnas i butiken till jul..

Vi kommer ta hem allt från julhalsdukar till tuggben och kakor... Berätta gärna redan nu om det är något speciellt ni vill att vi ska ta hem till jul.
Men på måndag var det jobb igen. :)
Först ut för veckan var Mille en liten Cairn som verkligen föryngras ett X antal år när han klipps..


Ludde struttade in på lätta ben å skulle äntligen få en klippning så att han ser ut om en riktigt Riesen. Han har haft lite eksemproblem tidigare så då har vi klppt ner honom från topptill tå, men nu kan vi börja spara lite ben och behäng så att han ser ut som han ska framöver.


Sen har vi fått in info-DVD för raserna pudel och labrador. Det är en info-DVD med allt man behöver veta om raserna: Ursprung, användningsområden, exteriörbeskrivning mm..
Ett måste för pudel eller labradorägare!! Endast 129 kr.

Kram kram

1 kommentar:

  1. Åh! jag var ju oxå där!!! nästa gång kanske vi kan ses!! Du får gärna länka min sida!!! jag har redan länkat din. Hoppas det var OK. Kram Hundfrissan Eva

    SvaraRadera