måndag 4 januari 2010

2010

Gott nytt år mina vänner!!

Visst är det härligt med ett nytt år? Hoppas ni har haft en underbar jul och nyår med fina klappar och mycket och god mat. Det har jag haft i alla fall. :)

Men nu är det dags att ta ner fötterna från bordet å återvända till arbetet. Vi börjar med att rea ut alla julsaker vi har med 15%!! Så passa på att handla in till nästa år redan nu.
Vi kör rean hela januari ut.

Här är några av sakerna vi har inne:



Och med nytt år tänkte jag att vi skulle ha en ny layout på bloggen oxå, så vad tycks?
Vad mer som är nytt för i år är att vi ska försöka boka in hundarna på för eller eftermiddagarna om det går bra för er hundägare. Alltså att antingen lämnar man sin hund kl 8 och den är kvar till kl 12 eller annars lämnar man den kl 13 och då är den kvar till kl 16 ca. I den mån det går bra förstås. På så sätt blir det mindre stress för hundarna och mig själv och jag kan lägga upp arbetet bättre under dagen.
Så välkomna till ett nytt år hos oss på Annelie´s Klipp och Trim. Å god fortsättning naturligtvis!!!!
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar