fredag 28 januari 2011

Fredag 28/1

Den här fredagen tillbringades i Katrineholm.

Å redan tidigt visade gårdagens annons i Katrineholmskuriren vara ett bra initiativ. Många nya kunder har hört av sig idag (å även igår) så jag har starkt tilltro på att det kommer nog gå vägen det här. =)

Idag visade Krille (golden-kille) att bara man är bestämd å lite, lite mer envis än honom så kan man övertala honom till nästan precis vad som helst. Han har tidigare protesterat högljutt när det har varit dags att klippa klorna, men idag stod han där på bordet och höll upp tassarna som om han aldrig gjort annat.

Härligt när det vänder.

Sen var det Leias tur att få sig ett bad. Men visst kan man se lyckligare ut? Haha, den här solstrålen sken ikapp med vårsolen utanför så fort hon fick kliva ur badkaret kan jag lova. En riktig mystjej med en förkärlek till ruggknutar. Jag var tvungen att ställa upp allihopa från golvet i butiken, annars hade hon tagit med sig dom hem. Allihopa.

Dagen avslutades med lite kloklippningar och sen Filla, en tibetansk spaniel, men tyvärr sprang klockan iväg så jag hann inte ta några kort innan hon försvann hem till Forssjö...

Nu tar vi helg bara njuter av ledigheten å ser fram emot en fullspäckad vecka nästa vecka. Åter kommer med schemat på söndag. Det ser lovande ut kan jag lova!!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar