söndag 2 januari 2011

Nytt år!!!!

Nu är jag verkligen taggad inför det nya året!!

Praktikfrida kommer fortsätta vara hos mig hela våren ut och det är jag ju verkligen toppenglad över, hon är verkligen en klippa på trimmet. =)

Vi fortsätter att bara ha tidsbokning på trimmet i Norrköping, har fösökt få tag på killen som sköter min hemsida så det blir ändrat där, men jag vet inte om han får ur tummen ur ***** inom någon snar framtid så jag får fortsätta maila honom...
På trimmet i Katrineholm gäller samma sak. Så det är bara att ringa så ordnar vi till en tid. =)

Hela Januari har vi 25 % på alla julprodukter. Bla dessa:


Alla julkakor 19 kr st (ord pris: 25 kr st)

Mjuk pipleksak. Nu 41 kr (ord pris: 55 kr)

Julhalsduk. Nu :74 kr (ord pris: 99 kr)

Å mer i butiken naturligtvis. =)

Imorgon är det första arbetsdagen å vi ser fram emot en spännande vår. I både Norrköping och Katrineholm!!!

Imorgon måndag finns vi på trimmet i Norrköping för drop in på klor mellan 16 och 19.

Välkommen!!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar