lördag 22 oktober 2011

Penny

Nu har äntligen lilla Penny kommit till världen!
Den 7:e Oktober föddes hon så nu är familjen komplett. Det har varit några härliga veckor som vi har kunnat var hemma hela familjen å lärt känna vårt lilla tillskott, men nu är det dags att börja jobba lite snabbt igen. Svårt att hålla sig borta när man har ett sånt roligt jobba som jag har. =)

Så jag kommer vara tillbaka på trimmet redan nästa vecka, men jag kommer ta det lite lugnt å försiktigt i början. Dels för att jag inte vill slita ut mig direkt å dels för att Penny kommer att följa med mig till trimmet. Så jag kommer den första månaden ta
1-2 hundar om dagen så det kan innebära att det blir lite längre väntetider i början. Hoppas ni har överseende med detta.

Vad som är lite annorlunda från nästa vecka är även att det från och med nu kommer det vara tisdagar å onsdagar som jag är i Norrköping, på Vrinnevigatan 16 och på torsdagar å fredagar som jag är i Katrineholm, på Djulögatan 67.

Så ring och boka NU!

Mvh Annelie



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar