fredag 12 november 2010

Fredag 12 November

Igår hade jag lite hembesök. Det var lilla Nicke som kom å hälsa på. Nicke är en fyra månader gammal powder puff som behövde få lite bukt med pälsen.
Så jag riggade upp trimbordet i köket, kavlade upp ärmarna å satte igång. Å en liten stund senare var han klar. Här är resultatet:
Måste säga att han var verkligen superduktig för att vara första gången!! Han var väl rädd för maskinen en sisodär tre minuter om ens det... Stod på bordet som om han aldrig gjort annat.

Idag bar det iväg mot Göteborg för att gå på Björn Skifs (jag vet, jag är en tönt, men jag är en sucker för Björnta. Har alltid varit å kommer alltid att va. )
Men först hanns det med lite vovvar på trimmet inne i stan. Först ut var Azlan, jack russell. Azlan är en riktig stammis hos oss. Sånt gillar vi! =)


Nästa vecka är det tisdag, onsdag och eventuellt torsdag som vi är på trimmet. Ring för tidsbokning.Å nu när snön har kommit har jag åtminstone en liten kille där hemma som är überglad!!
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar