tisdag 23 november 2010

Öppettider

Hej!!

Som många redan vet har vi ju ändrat öppettiderna. Men jag kommer ta upp det här lite då och då tills de ändrar på min hemsida (inte jag själv som sköter den biten...). Där står det fortfarande att vi har fasta öppettider på onsdagar å torsdagar.

Eftersom jag har Elliot som jag vill vara med så mycket som möjligt och även valpar hemma nu så kan jag inte ha öppet några fasta tider längre.. Men jag försöker i den mån det går att vara på trimmet onsdagar å torsdagar. Men ibland går inte det pga hundvakt mm så då blir det andra dagar eller tider.

Man kan ju inte vara mamma-ledig som "vanliga" människor när man har eget som många av er i samma sits vet, så jag får försöka pussla ihop det så gott jag kan.

Ni visar verkligen förståelse för att det kan bli lite knasigt ibland när kunder är vana vid att ha det på ett visst sätt å jag nu måste ändra det. Den förståelsen tackar jag er verkligen för!!

Kommer nu i fortsättningen att varje måndag skriva här på bloggen vilka tider som gäller för kommande vecka så att ni vet. :)

Imorgon onsdag och torsdag är vi på plats på trimmet mellan 08-14. Drop in för kloklippning hela dagarna.

Välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar