söndag 14 november 2010

Lite valpar

Idag kom vi hem från Göteborg, showen var verkligen toppen!!

Min mamma å min styvfar har varit hund och husvakt i helgen å gissa om valparna har vuxit bara de två-tre dagarna som vi varit borta! Känns som vi varit borta en vecka. Minst!!
Här kommer lite bilder som jag nyss. De blir inte så bra när det nörjar bli mörkt, men imorgon är jag ledig hela dan så då lovar jag att det kommer upp både nya filmer och nya bilder på alla valpar. =)
Men så länge får ni hålla till godo med dessa:

Habanero å Nova snackar lite...

En hel bunt franska bulldog-valpar

En liten Jalapeno tittar ut.

"Bella" käkar för fulla muggar..


Smask, smask, smask.

Nu vågar sig tom Castro sig fram å titta lite. Men bara lite å väldigt, väldigt korta stunder. Hehe

Nu är det söndagsmys som gäller, hörs imorgon igen.

Kram kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar