måndag 6 december 2010

Djulögatan 67

I helgen var det alltså dags att öppna upp mitt nya trim i Katrineholm!! Det ligger på Djulögatan 67 och är en riktigt mysig liten lokal. Den är mindre än lokalen i Nkpg, men känns på nåt lustigt sätt större..

Eftersom vi inte lagt ut nån som helst reklam egentligen så förväntade jag mig inte att det skulle komma speciellt mycket folk. Inget alls egentligen, pessimist som man är. Men det ramlade in lite folk (å hundar) båda dagarna faktiskt. Så det var ju himla roligt!!

Vi bjöd på gratis kloklippning och naturligtvis glögg å pepparkakor så lite jobb hade jag allt. Å med min assistent Johanna bredvid mig så flöt dagarna på riktigt fort. Det blev både lite inbokningar och lite försäljning.

Känns riktigt roligt att börja jobba i K-holm nu oxå. =)

Tog lite kort, men naturligtvis så glömde jag ju sladden till kameran på trimmet så jag lägger upp dom imorgon..

Men nu är vi i alla fall på gång å det känns verkligen toppen!!

Men denna vecka är vi på plats:

Norrköping ons 9-13 och tors 10-16
Katrineholm fre 12-16

VÄLKOMNA!!

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera