tisdag 7 december 2010

Nya trimmet!!

Äntligen har jag nu fått hem min överföringskabel!!

Så nu kan jag visa upp mitt nya, fina trim och lite kunder som hälsade på där i helgen som var.

Vi hann med en snabbis till Ikea för att inhandla en hylla så vi skulle få plats med alla saker. Den här skruvade jag ihop till straxt innan tolv på fredagskvällen. =)

Johanna är INTE till salu. Bara så ni vet. =)

Vi har lite gott å blandat med saker. Det finns nåt för alla. Typ :)

De berömda färgade bajspåsarna för 19 kr t ex. Mycket populära i Norrköping, vi får se om de blir lika poppis i K-holm...


Min fina disk fick flytta med från Norrpan.


Jag tänkte satsa lite mer på pälsvårdsprodukter i det nya trimmet.


Åh, ni bara måste se de nya kakorna som vi har fått hem!! I jultema!! De här fina snöflingorna bla. Sen finns det tomtar, "peppargubbar" mm. Passar utmärkt som julklapp till vovvarna...

1 st: 15 kr

2 st: 40 kr


Fler julklappar är de här fina julbenen. Med snören å allt!! Endast 25 kr.

Finns även som ben: 39kr



Vill man hellre ha nåt gosigt att ge bort kan vi rekommendera den här pipleksaken med klassisk julmössa på. =)
55 kr

En mysig detalj med den nya lokalen är att det ligger en halvtrappa ner så då får man sånna här mysiga fönster som man både får lite yta att placera saker på OCH får in bra ljus utan full insyn. Toppen!!

Kunderna då? Ja så klart fastnade några av dom på kort. =)

Troja:




Porsche:

Stora lilla Ouzo, endast 14 veckor gammal fick med sig en tidig julklapp hem:


Vi hälsar alla nya kunder (och naturligtvis gamla oxå) välkomna till vår nya lokal på Djulögatan 67 i Katrineholm!!
Tidsbokning 0707-126757
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar