fredag 10 december 2010

Fredag 10/12

Första arbetsdagen på nya trimmet i Katrineholm!!


Japp, idag var det alltså dags. Första riktiga arbetsdagen. Å det stod trimning på schemat. =) Först en liten puts runt analen, runt tassar å lite kloklippning på lilla Nellie. En Jack Russell som bor i Katrineholm, men som har åkt till mig i Norrköping förut. Skönt att nu bara ha ett stenkast till frisören eftersom hon bor på gatan bredvid trimmet.


Sen var det hubbes tur. En Parson Jack Russell. Å päls, det hade den här killen vill jag lova! Men två timmar senare stod han där på bordet, avskalad å klar. Å hur duktig som helst, fast det var lite otäckt...



Man ser verkligen på bilderna att det var ljust när jag började å mörkt när jag var klar, eller hur? Verkligen ljusrörsljus på "efter"-bilden... haha

Sen kom det in en bokning nästa vecka å jag måste verkligen säga att folk i Katrineholm är super-trevliga!! Alla som har varit inne å hälsat på har varit pratglada och nyfikna, folk som bara har gått förbi stannar upp å frågar saker och önskar lycka till.
Det blir bara bättre å bättre det här. =)
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar