tisdag 8 mars 2011

Lite vovvar....

...från Katrineholm förra veckan som jag inte har hunnit lägga upp än..
Nisse, en riktig charmör!!
Han kom in med en massa päls å ett nyfiket sinne. Det är klart att det kan vara lite otäckt på nya ställen med både nya lukter o nya människor. Men han upptäckte rätt snart att jag inte var så himla farlig å då började han slappna av. Till slut kan jag nog påstå att han njöt lite, lite grann... ;)



Å titta vad jag hittade under all päls!! Som en annan hund. :)

En annan ny vovve var Sally, en westie som skulle bli av med lite överskottspäls. Å några timmar senare gick hon hem lite lättare...




Men en kille som jag fastnade lite extra förra veckan (kan det bero på de gråa stråna? Jag har ju alltid varit lite svag för dom... ) var Sigge. Jag menar: vem faller inte för nån sån här herre??

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar