onsdag 30 mars 2011

Onsdag 30/3 Nkpg

Idag hade vi Rocky på besök för första gången. En himla mysig vovve måste jag säga. En mysig vovve med en massa tovor. När pälsen är så här (vet att man kanske inte ser så himla bra, men ändå...) :


så är det inte så mycket annat än att ta bort all päls å börja om från början. Man kan ändå inte göra så mycket när det bara är en filt.

Så en mycket gladare å finare å även liiite mindre kille struttade hem några timmar senare. =)



Det var nog inte så farligt att gå till frisörn i alla fall....


På eftermiddagen hade vi bla Nova hos oss. Nova är en stor-pudel å hon skulle mer än gärna få följa med mig hem. ;)




Sen har jag å Frida börjat planera inför vår lilla tripp till Västerås den 16:e April. Vi ska tillbringa en hel dag på utställningen där å bara njuta av vackra hundar! Ska inte ställa nån hund själv den här gången utan bara vara... Sen hoppas jag hinna med ett litet besök hos en av min Novas valpar Tage som bor i Västerås oxå. Bilder kommer att komma, jag lovar!


Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar