torsdag 31 mars 2011

Torsdag 31/3 Nkpg

Buffy som är en mellan-schnauzer har blivit lite klippt och lite trimmad förut så vi försöker få tillbaka den strävhåriga pälsen. Å det går. Sakta men säkert. =)

Tidigare var hela halsen mjuk och hela benen, men som ni ser är nacken på väg tillbaka och benen kan vi trimma fram centimeter för centimeter....



Sen tittade Molle in på eftermiddagen. Det var dags för en ny sele... Som denna, fast han gick hem med en svart istället. :)


Å medans jag stod å pratade med Molles ägare Sandra så ser ni att Frida som gör sin praktik hos mig arbetade på så det stod härliga till.


Hon kommer slå ihjäl mig för att jag lägger ut de här bilderna, men det bjuder jag på. ;) Haha!!!



Den där blicken är inte att leka med. Haha. =)


Ha en bra helg!!


Kram kram

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera